Friday 5 June 2009

blog-inG

malam pun sudah tiba
tapi aku masih d sini d depan komputer
membaca blog orang lain
kedengaran jiran aku menyanyi menyambut satu lagik pasa=ngan yg kn menikmati malam per1...haha
tedalah bah.cuma aku rasa kan blogging ni satu perkara yg aku tengok kan best gilak

sebab kan aku tengok blog orang len kan best sangat
yg istimewa nya blog yg best tuh yg ada isi bah mo d baca
bukan yg kosong memanjang
atau yg sarat dgn gambar atau video
aku rasa pengalamn first time buat blog nih banyak mencabar aku dari segi masa yg aku berikan,kreativiti dan banyak lagik.

jadi sekarang nih aku mo try lah buat blog nih
aku mo juga kasi heboh satu dunia pasal blog aku tapi aku rasa kan....
biarlah aku sendiri jak tau pasal blog nih n kenalan rapat jer.
atau yg accidently terview aku punya blog nih
sekarang nih aku mo selalu update blog aku agar aku n semua orang puas hati dgn kerja aku.

sebab klu aku tengok blog orang len yg macam jijik kan sakit nih hati aku
aku pun bukan bagus sangat kan blog=ing nih ....
(luahan perasaan bah)

bah itujaklah....nanti kan klu aku membebel pnjag2 habislah semua orang aku bebelkan
tau lah mulut afif nih mcm mana kan ......


selamat malam........afif

No comments: