Saturday 6 June 2009

my beloved comrades

ni masa pakai uniform kelas(ada pangkat lagi)...thats becoz im captain of Bravo
ni lah ahli pasukan aku...or anak buah aku kat NS tuh....
dorang nih bikin sakit kepala jak(sesetengah/mostly)..
sikit jak yang ok...kadang2 kan macam mo quit jak dari position tuh(leader)
tapi kan sudah nama dia AMANAH....
imagine jak lah......ko kena jaga 40 orang dalam satu team tuh , then penolong kau yg kau harapkan akan menolong kau memimpin anak manusia yang datang dari pelbagai jenis manusia yg kadang2 aku ndak tau ada kewujudan spesis mereka nih..buat2 ndak tau tugas dia..
GERAM!!!!
tambah lagik dengan kerenah pilak masing2,ego melampau
ahhh!!!tuhan jak lah yg tau perasaan dia......
di sana kan ada nih aku tulis diari
setiap mlm aku tulis ,aku baca kan ketawa sendiri nih
ada satu masa tuh kan aku tulis di diari aku pasal satu orang nih hina aku punya perwatakan
first2 kan aku tegur lah mcm bagi arahan bah
then dia pun tiru balik gaya aku dgn gaya mak nyah lorong hj taib
punyalah aku geram
d depan kelas modul lagik tuh
ada algik ramai cikgu d sana
(orang nih orang semenanjung)
bukan aku mo memburukan orang sana(aku pun semenanjung jugak-half)
tapi kan tunggulah bah d bilik kah , d tandas kah..ini d kelas!
klu tempat len aku boleh sabarlah sebab aku tau aku bukan maknyah!
maybe aku nampak lembut but i am happy dan amat berbangga menjadi lelaki dan aku ndak kisah di ejek sebab aku dah besa pun.........
hmm malas lah mo ingat kisah tuh......
ndak penting pun..bikin sakit kepala jak klu fikir balik.....
itujaklah untuk hari nih
nanti beta sambung d kemudian hari nanti k.....
tata,titi,tutu


No comments: