Monday, 31 August 2009

Stupidest Homosapien eating CAT












stupid ACT ! BODOH!
KURANG ajar !

teda benda lain nak MAKAn?!!haaaaaaaa?

aku rasa dorang nih ada masalah dgn otak dorang nih.....

bodohnya!!!!!!


KESIAN!!!!!!


GERAMNYA AKU!!!!!


punyalah banyak makanan.....tak cukup kah ayam ,babi,ikan segala.....
grrr...pelik aku...

there are lots of thing out there....
nugget
sosej
buah
sayur


tapi ko pilih Kucing juga...apa kena dgn kau wahai manusia???haa!!!


nak sangat mkn benda pelik?
makan najis sendiri...itu paling pelik..ngam dgn otak bodoh kau!
p/s:sorry emotional:sakit hati sangat!

7 comments:

Ina Chu said...

OMG!!!
Sakitnya hati.. ni mesti d area, China/hong kong/ taiwan..
paluinya~
baru tahu ni..
Should have act to protect these cats..

Anonymous said...

bodoh punya org kimak sialan pembunuh kucing pemakan kucing!!!!! nanti binatang buas makan kau jadikan kau diorang punya makanan baru kamu tahu!!!!! sakit hati aku tidak terhingga tgk benda camni!!!! tuhan yang maha agung balas kamu semua termasuk yang beli dish daging kucing tuh terutama pembunuh kucing pemasak kucing semualah pemakan kucing!!!! mampus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ini tidak boleh dibiarkan!!!!!!

afif=shafie said...

ano:iya aku setuju..dorang nih bodoh nak mampus!!!!!kurang ajar!!!!!!!!!!!!!!!Benci!!!!!!!!!!!!


ina chu:buAT apa?buat kempen?aku pun ndak tau mo lapor sama sepa nih....huhu..entah apa act bulih buat..setakat nih just doa jer...dan memaki hamun...

Ina Chu said...

ya la.. memang memaki hamun ja la yg dpt dilontarkan. Dari mana ko dpt ni?? Kejamnya dorng ni.SIALAN!!!!!!!!!

Lihin said...

*_*
x sggup aku nk tgok lgi..
waahhh!!!!

afif=shafie said...

ina :aku dpt dari blog orang len....aku geram sanagt sampai ambil pg blog aku.....


lihin:jijik kan lihin..kurang ajar tul tu orang...

DeePo said...

mmg gila....