Thursday 20 August 2009

RAHMA BTE MOMIN

Tadi tiba2 mama aku minta email aku..
then,mama aku suruh tengok email aku..

mama aku hantar e-card hari ramadhan..

to abang.....from mama...
habis jak aku baca tuh....
aku terus sebak...
blogging ni pun masih lagi sebak...

entahlah,walaupun sekadar e-card.
ianya amat bermakna bagi aku.
aku sayang mak aku sangat...

Dia lah tujuan aku buat yang terbaik dalam pelajaran aku selepas Allah.
aku mo bahagiakan dia sebelum terlambat.
aku sayang sangat.

aku tak nak jadik anak yang tak sempat bagi apa2 kat parents dia.
aku nih jenis yang sensitif.
lebih lagik kalo pasal mama.

bila ingat mama jer.
mesti terbayang harapan mama.
boleh katakan aku nih anak mama lah.
dan aku bangga jadi anak mama.
mama aku the best!

one of my prinsip

"aku mo bahagiakan parents sebelum terlambat"

dan selalu aku teringat prinsip aku mesti menangis.
iyalah kan.mana ada orang hidup selamanya.

tadi pagi ada sms dari kawan aku ,cerita pasal si Edgar(kawan kml fizik)
meninggal dunia di langkawi sebab car accident.
dan menyebabkan aku teringat lagik aku punya prinsip.

satu hari nih sebak..

then tiba2....mak aku call lepas aku baca e-card dia.
"sudah baca bang"
"sudah mak,sedih abang mak baca card tuh"

aku ndak dapt tahan lagik..dari saat tuh sampai sekarang masih lagik mencurah-curah air mata aku nih...

mama,
kau lah penyeri hidupku.
aku sayang sangat sama mama.

tidak dapat aku bayangkan hidup tanpa mama.
mama
Rahma Bte Momin.

dari anakmu
abang

No comments: