Sunday, 6 December 2009

terlalu bising kah aku????

well
aku nak tanya
bisingkah aku,,,,

oklah memang hobi aku menyanyi kan...(huaa)
ok itu hobi..klo orang tidur ndak juga aku keluarkan suara katak aku nih....
ok aku suka nyanyi di tandas juga
ok satu hari tuh aku terasa bila tabligh menasihati agar tidak berada lama di tandas
dan mennyanyi di tandas....

ok!!!aku nyanyi di bilik mandi(tabligh tuh dorm mate;bukan roomate)
bukan di tandas...(lainkan?????)
kalo tandas tuh bergabung dgn bilik mandi mcm manaah jugak kan...di mana lagi aku mo realease tension nyanyi .???di padang???

satu lagi..okkkk!!!aku ndak gemar tabligh!!!!
serius...aku rasa mcm aku rasa tak selesa bila di tabligh...
because kan cara dressing dorang bah aku takut..
mcm yng bercelaklah....baju putih with serban yang over...aahhhh
totally aku ndak GEMARRRRR....

satu lagi.....aku suka mengumpat!!!that a fact
tapi mengumpat bukan perkara buruk..tapi kenyataan..
(mengumpat dari sudut mata afif)
okkk iya aku bising..ko mo aku jadi apa lagik???
pendiam???plsss aku memang mcm nih..
aku bising bertmpt juga ok..
ndak juga sampai di masjid aku melalakkah..apakah....

satu lagi...aku fikir aku ndak akan jumpa pilak lagik..
rupa-rupanya ada juga pilak di kelantan ih....ewwww...murah!!!!
walaopon orang ckp dorang manusia juga kan...tapi aku rasa eww jugak...aku ndak kacau dorang kan so jagn lah kacau beta....huaaa

ok aku melalut sudah..
stop
nih kan klo mo exam makin menjadi2 mulut si afif nih..hmm..
zzzzzzz

2 comments:

naiebes said...

afif,klo x dtabligh,smpi bila kita xtau silap kita.mmg pedih mula2 tapi terima aja,kdg2 kita xsdr slp kita dmana.cuba mnasihati diri sndri juga.ok =D

afif=shafie said...

oklah...aku pasrah...thanks yer naiebes....